CardCaptor Sakura - recenze

11. ledna 2007 v 17:38 | Misako |  Články - CardCaptor Sakura
Sakura Kinomoto chodí na začátku příběho do 4. třídy na Tomoeda Elementary School. Žije si poklidný život se svým otcem Fujitakou - univerzitním profesorem a bratrem Touyou - vysokoškolským studentem, který Sakuru rád zlobí a říká jí "příšero". Matka Nadeshiko zemřela, když Sakuře byly 3 roky, ale přesto jí má Sakura moc ráda, protože jí zná z vyprávění a mnoha fotek. Její nejlepší kamarádkou je Tomoyo Daidouji - milá dívka z bohaté rodiny, která je do Sakury tajně zamilovaná. Sakura je zase tajně zamilovaná do Yukita Tsukishira - nejlepšího kamaráda Touyi. Jednoho dne Sakura z vypustí z knihy Clow Cards, které se rozprchnou. Probudí se Keroberos - strážce karet, nyní ve své druhé podobě (plyšová hračka). Když zjistí co se stalo, jmenuje Sakuru CardCaptorem a dá jí kouzelný klíč, pomocí kterého bude karty chytat a vracet do původní podoby. Clow Cards vytvořil silný čaroděj Clow Reed, který spojil východní a západní magii. Sakura se se svým tajemstvím svěří Tomoyo, která si dá za úkol vytvořit Sakuře na každý boj bitevní kostým a nahrát si ji na video, což je její velký koníček. Do Tomoedy přijede výměnný student z Hong Kongu Shaoran Li, ze kterého se vyklube něco jako potomek Clow Reeda, který chce také nasbírat karty. Bude tedy od Sakury chtít ty její, ale Sakura mu je nedá. Postupem času si na sebe zvyknou a budou si i pomáhat. Shaoran se "zamiluje" do Yukita, protože vždy když ho uvidí zčervená a začne se chovat divně. To je zdrojem množství komických situací. Další problémy mu způsobí Meilin, jeho sestřenice a snoubenka, která je do něho bláznivě zamilovaná, ale on do ní ne. Všichni se nějak skamarádí a Meilin bude muset odjet zpět. Sakura s Shaoranem pochytají všechny karty a Sakura se postaví před poslední zkoušku. Tou zkouškou je porazit Yueho - měsíčního ztrážce karet, jehož druhou podobou je Yukito. Té noci se Keroberos přemění do své pravé podoby. Sakura Yueho porazí a tak se stane novou paní karet. Zakrátko potom se přistěhuje nový anglický student Eriol Hiiragizava a všude bude cítit přítomnost Clow Reeda. Shaoran se zamiluje do Sakury, ale nebude si to chtít přiznat. Yue mu taky vysvětlí, že jeho "efekt" na Yukita, je způsoben tím, že Yukito stejně jako on vyzařují měsíční silu. Sakura bude čelit novým nástrahám, ze kterých jí bude pomáhat hlavně Shaoran.
Na konci Shaoran odletí zpět, ale před tím si se Sakurou vše vyjasní. Jak to, ale s nimi dopadne to neprozradím.
V tomto 70-ti dílném kawaii seriálu je velké množství vztahů. Sakura je zamilovaná do Yukita. Yukito a Touya nejsou nejspíš jen nejlepší kamarádi, ale i něco víc. Sonomi - matka Tomoyo byla zamilovaná do matky Sakury - Nadeshiko, stejně jako je zamilovaná Tomoyo do Sakury. Shaoran je zamilovaný do Yukita a potom do Sakury. Vynechala jsem některé další postavy, protože by to bylo bez překvapení a hlavně by se to dost těžko popisovalo.
CardCaptor Sakura je vážně super seriál, který je hodně na vztahy, emoce, city, přátelství a lásku. Stojí za to se na něj podívat a moc moc ho doporučuju.
image

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.